Bij projects ID weten we hoe we een nieuwbouwproject optimaal in de markt moeten zetten. Hiervoor werken we niet alleen een strategie op maat van het project uit, we zorgen er ook voor dat deze strategie wordt omgezet in tevreden kopers of huurders.
Het in de markt zetten van een nieuwbouwproject is voor ons een team effort. Al onze medewerkers kennen de details van het project, zo kan iedereen potentiële klanten meteen een correct antwoord bieden. Onze uitstekende service en kennis zijn de sleutel tot succes.
Alles start bij een overzichtelijk dossier met alle facetten van het hele project. Een transparante aanpak zodat klanten steeds alle info ter beschikking hebben.
We bepalen het juiste publiek en gaan zo proactief op zoek naar potentiële kopers en huurders. Met een ruim klantenbestand kunnen wij zelfs voor de effectieve start al een succesvolle verkoop van een deel van de units realiseren.
Met online promotiecampagnes bereiken we niet alleen een groot, maar ook een gericht doelpubliek van potentiële kopers die dankzij hun zoekgedrag interesse tonen in gelijkaardige panden.
Het project wordt gedetailleerd geadverteerd op alle grote immosites en daarnaast zorgen we ook voor exposure op onze sociale media.
We stellen een planning op voor een advertentiecampagne in diverse nationale en lokale kranten en lifestylemagazines.
Werfdoeken en publiciteitspanelen zetten het project ook ‘on the spot’ in de kijker.